banner1
ពាណិជ្ជកម្ម​ដឹកជញ្ជូន​​ផ្លូវអាកាស​នឹងកើន​ទ្វេ​ដង​នៅ​២០ឆ្នាំ​ខាង​មុខ

 21-កក្កដា-2024

នៅ​ឆ្នាំ​២០៤៣ ពិភពលោក​នឹង​ឃើញ​មាន​យន្តហោះ​ដឹកអ្នក​ដំណើរ​និង​ទំនិញ​ហោះ​ខ្វាត់​ខ្វែងលើ​មេឃ​ច្រើន​ជាង​ពេល​បច្ចុប្បន្ន​ស្ទើរទ្វេដង។ ក្រុមហ៊ុនផលិតយន្តហោះ​អឺរ៉ុបអ៊ែរប៊ូស និង​អាមេរិកប៊ូអ៊ីង បាន​ចេញ​របាយការណ៍​ព្យាករណ៍បង្ហាញ​ទស្សនៈ​វិស័យ​​ដូច​គ្នា។ ប៊ូអ៊ីង​ គ្រោង​មាន​យន្តហោះ​ដល់​ទៅ​៥ម៉ឺន​គ្រឿង​ធ្វើ​ចរាចរណ៍​នៅ​២០ឆ្នាំ​ខាង​មុខ។

នៅក្នុង​ការ​​ព្យាករណ៍​ចេញ​ផ្សាយ​នា​ថ្ងៃទី​១៥​ កក្កដា អ៊ែរ​ប៊ូស​នឹង​មាន​​យន្តហោះ​ធ្វើពាណិជ្ជកម្ម​ច្រើន​ជាង​ពេល​បច្ចុប្បន្នចំនួន​ពីរ​ដង​​​នៅ​២០​ឆ្នាំ​ខាង​មុខ។ ចំណែក​ប៊ូអ៊ីង​វិញ នឹង​មាន​យន្តហោះ​ចំនួន​ដល់ទៅ​៥ម៉ឺន​គ្រឿង​នៅ​ឆ្នាំ​២០៤៣ ពោល​គឺ​ជិត​ពីរ​ដង​លើស​ចំនួន​បច្ចុប្បន្ន​នេះ​ដែរ ហើយ​ជាង​ពាក់​កណ្តាល​ជា​យន្តហោះ​ថ្មី​ស្រឡាង​តែម្តង។

បច្ចុប្បន្ននេះ ប៊ូអ៊ីង​មាន​យន្តហោះ​កំពុង​ធ្វើ​ចរាចរណ៍​ដឹក​ជញ្ជូន​អ្នក​ដំណើរ និង​ទំនិញ​ចំនួន​ប្រមាណ​២៦៧៥០គ្រឿង ប៉ុន្តែមាន​យន្តហោះ​​៦១៩៥គ្រឿងប៉ុណ្ណោះ​អាច​បន្ត​សកម្មភាព​ហោះហើរ​បាន​ទៀត​នៅ​២០​ឆ្នាំ​ខាង​មុខ។ ដូច្នេះ​ជា​សរុប​ ប៊ូអ៊ីង​ត្រូវ​ការ​ផលិត​​សាង​សង់​យន្តហោះ​ចេញ​ពី​រោងចក្រ​តាម​ការ​បញ្ជា​ទិញ​ឱ្យ​ហើយ ចំនួនជិត​បួន​ម៉ឺនបួនពាន់​គ្រឿង​ ពី​ពេល​នេះ​ដល់​ឆ្នាំ​២០៤៣។ នេះ​បើ​តាម​ការ​រៀប​រាប់​លម្អិត​របស់​អ្នក​ទទួល​ខុស​ត្រូវ​ផ្នែក​ទីផ្សារ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​ប៊ូអ៊ីង ក្នុង​ឱកាសធ្វើ​​សន្និសីទ​កាសែតត្រៀម​បើក​ពិព័រណ៍​យន្តហោះថ្ងៃទី​២២កក្កដា​២០២៤​នៅប្រទេស​អង់គ្លេស។ ​សេចក្តី​ត្រូវ​ការយន្តហោះ​​និង​កំណើន​ពាណិជ្ជកម្ម​ដឹក​ជញ្ជូន​អ្នក​ដំណើរ​​ ឡើង​ខ្លាំង​ជាង​ពិសេស​នៅ​តំបន់​ដើម​បូព៌ា​ និង​ពពួក​យន្តហោះ​ដឹក​ទំនិញ​កើន​មួយ​ភាគ​បី។

ប៉ុន្តែ​កំណើន​សេចក្តីការ​ផ្នែក​យន្តហោះ​ហាក់​យឺត​ជាង​កំណើន​នៃ​ចរាចរណ៍​ផ្លូវអាកាសទេ ព្រោះ​ក្រុមហ៊ុន​នីមួយៗ​​បាន​ឆ្លៀត​យក​ចំណេញ​ ប្រើ​យន្តហោះ​មួយគ្រឿង​ៗជា​អតិបរិមា គឺ​ឱ្យ​ហោះ​យ៉ាង​ច្រើន​ជើង​បំផុត​តាម​ដែល​អាច​ធ្វើ​ទៅ​បាន​ទើប​ប្តូរ។ ម្យ៉ាង​ទៀត ដោយ​ហេតុ​តែ​ការ​​ផលិតយន្តហោះ​មាន​បញ្ហា​ច្រើន ត្រូវ​ការការ​​ត្រួតពិនិត្យហ្មត់ចត់​ប្រកប​ដោយ​គុណភាព និង​បញ្ហា​បណ្តាញ​ផ្គង់ផ្គង់ ក្រុមហ៊ុន​យក្ស​ផលិត​យន្តហោះ​ពិភពលោក​ទាំងពីរ គឺ​ប៊ូអ៊ីង​និង​គូប្រជែង​អ៊ែរប៊ូស សុទ្ធ​តែ​​មិន​អាច​ប្រគល់​យន្តហោះ​​តាម​ការ​បញ្ជា​ទិញ​របស់​អតិថិជនទេ។ ក្រុមហ៊ុនទាំងពីរ​បាន​ទទួល​កម្មង់​ពេញ​បញ្ជី​រហូត​ដល់​ដំណាច់​សតវត្សរ៍​ឯណោះ។

បច្ចុប្បន្ន​ ពិភពលោក​ផលិត​យន្តហោះ​យឺត​យ៉ាវ​ក្នុង​បរិមាណ​ប្រមាណ​២ពាន់​គ្រឿង ដែល​ជំរុញ​ឱ្យ​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​នានា​បន្ត​ប្រើ​យន្តហោះ​កញ្ចាស់​ ខ្លះ​ធ្វើការ​ហួស​សមត្ថភាព ខ្លះ​មាន​បច្ចេកវិទ្យា​ចាស់​គំរិល​​និង​បំពុល​បរិស្ថាន​ខ្លាំង។ អ៊ីចឹង​ហើយ​បាន​សេវា​ជួសជុល​ និង​ថែទាំ​យន្តហោះ​ ត្រូវ​ការ​កម្លាំង​ពលកម្ម​​ច្រើន​។ នៅ​ឆ្នាំ​២០៤៣​ទីផ្សារ​ពលកម្ម​ជួសជុល​និង​ថែទាំ​យន្តហោះ​នឹង​មាន​ទំហំ​ដល់​ទៅ​៤៤០០​ពាន់​លាន​ដុល្លារ និងត្រូវ​ការ​​ប្រើ​បុគ្គលិក​​ប្រមាណ​៨៥​លាន​នាក់ ទល់​នឹង​៤២​លាន​នាក់​នៅ​ឆ្នាំ​២០២៣៕

ប្រភពព័ត៌មាន​ ៖ វិទ្យុបារាំងអន្តរជាតិ​ RFI https://www.rfi.fr.kh


អត្ថបទពាក់ព័ន្ធ

   អត្ថបទថ្មី
ទំនាក់ទំនង

វិមានរដ្ឋចំការមន មហាវិថីព្រះនរោត្តម រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា

ទូរស័ព្ទ៖

E-mail : grdp.senatekh@gmail.com

ឯកសារសំខាន់ៗ

ចំនួនឯកសារ

ឯកសារស្រាវជ្រាវ : 35
ឯកសារគោលនយោបាយ : 140
ឯកសារពិគ្រោះ : 511
ឯកសារច្បាប់ : 170
ចំនួនអ្នកទស្សនា


សំលេង
វីដេអូខ្លីៗ
សៀវភៅថ្មីៗ
រៀបចំគេហទំព័រដោយ៖ នាយកដ្ឋានព័ត៌មានវិទ្យា